Linuxship
Linuxship

Servicii -> Design Web

Linuxship oferă servicii de design web firmelor interesate de iniţierea sau întărirea prezenţei online.

Vă oferim o schiţă de chestionar pentru dezvoltarea unui site de firma:

  1. Prezentare firmă
    • Domeniu principal de activitate, domenii secundare
    • Scopul principal al site-ului; exemple: iniţiere prezenţă online pentru firmă, prezentare produse/servicii (generic/detalii, principale/oferta completă), informare pentru clienţi/parteneri, culegere date despre clienţi, construire comunitate/fidelizare clienţi, promovare produse/servicii (canal principal/secundar - care sunt celelalte? care este cel principal? de ce?), e-commerce
    • Scopul/misiunea firmei, sloganul/crezul firmei, ce se aşteaptă în urma lansării site-ului? în cât timp? cum aţi stabili/măsura succesul site-ului?
    • Mesajul de bază (al site-ului); exemple: oferim acest produs/serviciu; oferim detalii despre aceste servicii/produse; anunţăm noutăţile (aşteptăm să reveniţi des pentru a fi la curent); construim imaginea firmei/familiarizăm clientul/partenerul cu abordarea noastră; punct de contact pentru clienţi/parteneri; intreţinem lista curentă de preţuri
  2. Target (clienţi/parteneri/furnizori, situaţie venituri, obiceiuri - online, geografic, pregătire)
    • principal/secundar curent al firmei; dar în următoarea perioadă?
    • principal/secundar curent al site-ului; dar în următoarea perioadă?
  3. Imagine
    • metafora - tip de imagine promovată (tradiţional/contemporan/de ultimă oră, formal/serios/prietenos/glumeţ, corporate/personal, scump/ieftin)
    • stil - puternic, personal, profesional, la modă, clasic, elegant, distractiv, zăpăcit, cu picioarele pe pamânt, confortabil, liniştit, plin de energie, antic, festiv, autoritar, etc.
    • logo, slogan, culori (de firmă/preferate), alte materiale grafice, alte campanii
    • face parte/va face parte dintr-o campanie care va cuprinde şi alte mijloace de comunicare
  4. Site nou/redesign
    • pentru redesign: ce anume vă place, ce nu la designul curent (vizual/conţinut/impact)
    • Competitori - daca au site-uri: ce vă place/ce nu la ele
    • Alte site-uri care vă plac/nu vă plac; alte site-uri care exprimă imaginea dorită
  5. Conţinut
    • este sau nu pregatită structura (secţiuni, pagini per secţiune)? conţinutul (texte)?
    • dacă se promovează produse, cam câte (câteva, zeci, sute/mii)?
    • dupa ce cuvinte cheie ar trebui să vă gasească cineva pe motoare de căutare
    • funcţii speciale: newsletter (anunţuri), mailing list (discuţii), mesaje, forum, feedback/chestionare, acces cu parolă pentru anumite pagini
  6. Promovare - motoare de căutare, reclama online/tradiţionala, regularitate update-uri - lunar, saptamânal, zilnic
  7. Descriere liberă/buget/orizont de timp/alte observaţii

Valid CSS! Valid HTML 4.01 Transitional

Ubuntu